Crowdfund actie

Ondersteun ons!

Landbouwbelang forever now!

De Culturele Vrijplaats Landbouwbelang heeft jullie hulp nodig!

Je kan ons helpen door een bedrag te geven voor onze crowdfunding. De gemeente heeft verschillende plannen om het gebied te ontwikkelen en met de expo willen we ons eigen voorstel komen om de Culturele Vrijplaats Landbouwbelang te laten behouden voor de stad. De doorontwikkeling en het maken van deze plannen kosten echter veel geld en helaas is door Corona onze inkomstenbron flink lager geworden.

We zijn de laatste jaren al flink opgeschoten met verbeteringen aan het plan en zijn ondertussen versterkt door een groep van experts die heel veel ervaring meebrengt in het ontwikkelen van vergelijkbare panden.

Ook al gaan we de lockdown overleven, we hebben jouw hulp nodig om verdere ontwikkelingen te kunnen betalen en de volgende stappen te zetten in de concretisering van ons plannen.

Daarom zijn we Landbouwbelang forever now! crowdfunding campagne gestart, om net wat meer dan low- en no-budget aan de planvorming en normalisering van Vrijplaats Landbouwbelang te kunnen besteden. Hierdoor draag je een steentje bij aan het behoud van de vrijplaats LBB en je geeft je de plek door aan volgende generaties voor experiment en ontmoeting in Maastricht!

Parallel met ons crowdfunding campage is ook ons expo LBB forever now! gestart waar je een beeld kan krijgen van hoe we namelijk wel kunnen verduurzamen zonder ons identiteit te verliezen. We hopen je daar te zien, horen graag je idee├źn en bespreken graag onze plannen!

Zodra je hieronder op verder klikt dan kom je uit op ons betalingsysteem van Mollie!

mollie betaalmethoden

Kies het bedrag dat u wilt doneren